HilalErel eger sezeryan senin icin bi opsiyonsa ve normal dogumdan cok korkuyorsan neden olmasin. Sezeryan benim icin secenek degil o yuzden ben normal dogumda israr ederim son care olarak sezeryani dusunurum. Ama benim dogum korkum yok kendimi kasmadigim icin pek acim olmuyor bu tarz kontrollerde. Dogum acisi, sancisi da gelecek ve bitecek diye bakiyorum. Hepimizin vucudu bunu kaldirabilecek gucte sonucta.