Dilaraagkkk Kızlar 15+0 dayım bugün tatlı yaparken birden boynuma bir ağrı girdi kalbim çarpmaya midem bulanmaya başladı başına gelen var mı hastaneye gitmem gerekir mi?
selinbirincisezen Dilaraagkkk 15+2 yim aynısı az önce başıma geldi soğuk soğuk terleme mide bulantısı baş dönmesi tansiyonla alakalıdır diye şeyyaptım
Mhtpflz Dilaraagkkk şöyle söyliyim o haftalarda banada olmuştu bi kaç kere ama doktora gitmedim hemen kafamı koyup yatmaya çalıştıö o gün g0n boyunca hep yattım eğer devam ederse git derim
izlmisik-16 Dilaraagkkk bende aynı şeyleri yaşamıştım hatta bazen yine oluyor korkulacak bişey yok .. vücut iki katı daha kan pompaladığı için nabız hızlanıyor ve böyle durumlar yaşıyoruz doktorum öyle demişti 😊
tlhmrv Dilaraagkkk aynısı bnde de oldu boyundna ağrı girdi hatta kafamı bile tutamadim titrer gibi oldum. Tansiyinum yükselmiş sende bı kontrol et istersen. O olaaydan sonra kontrolüm vardı bebek iyiydi seninde için rahat olsun bişey olmamıştır bebeğe korkma
Mhtpflz Dilaraagkkk korkma canım ben diğer gün gayet iyidim gebelerin hergünü farklı geçer birgün iyi olursun bir gün kötü