Kızlar sabah kalktım miğde bulantım vardı bişey yiyemiyordum 37+3 haftalık hamileyim tansiyonum yüksek çıktı 1 saat arayla tekrar ölçtüm normal çıkmıştı uyudum biraz kalktım bişeyler yedim tekrar ölçtüm yine yuksek çıktı şimdi ölçtüm normal napsam bilemedim bu durumu yaşayan var mı aranızda