Mavinin_kadini Kızımın adını elif koymak istiyorum. Ancak 2. Bir isim daha istiyorum. Elif Ulya 4 senedir aklımda ancak Elif Betül de hoşuma gidiyor. Sizce hangisi güzel? Ya da 2. İsim tercihi alabilir miyim?
Leilani Mavinin_kadini Ulya ismini ilk defa duydum ama hoşmuş. Betül yerine Elif Ulya daha güzel bence
Patito__ Mavinin_kadini Elif ulya hic begenmedim Elif betul daha iide uyumsuz biraz ikisinden birini kullanck belli bir arada solenmediginden, ozamanda iki ismin anlami yok bence
Shura Mavinin_kadini ikinci isimler cok uyumsuz elifle. Aslında elif tek daha güzel ikinci ismi kulagına okusanız mesela? Cocukta ilerde zorlanmasa
Mavinin_kadini Shura eşim 2 isim istiyor. Betül isminin bizim için hikayedi farklı onu o yüzden eklemek istedik.
1mucize Mavinin_kadini ay kuzenim var elif betül adında bi akıllı bi güzel bi şirin bitiyorum ona aynı anası ne yaparsa o da yapar 😂 halam mesela yerden çorap mı kaldıracak eğilmez bazen ayak parmak uçlarıyla alır kızıda aynen öyle yapar. Sofrayı toplamamız yardım eder 2-3 tabak üst üste koyar kaldırır bi kerede bitsin diye Allahım maşallah. Halama dedim sen koymasaydın ben koyarım diye. Bence çok güzel bir isim. Elif Betül🌸
1mucize Mavinin_kadini eşiniz de istiyormuş zaten. Daha ne duruyon git de kızımın adını koydum. Benimde iki isim aklımdaydı 1 Elif betül 2.si Asya elif betülü halan bizden çok çok önce koymuştu asyayı da ailevi sebeplerden dolayı koyamıyoruz 30. Haftaya geldik nerdeyse kızımın ismi yok daha 😏😂
Mavinin_kadini 1mucize aman sağlıkla gelsinlerde isimde halledilir. Benim gebeliğim çok riskli geçiyor. Doktorumda anne gibi yaklaşıyor bana o kadar iyi biri ki. Onun adı betül. O yüzden eklemek istedik.
1mucize Mavinin_kadini aynen öyle sağlıkla gelsinlerde inşallah. Rabbim Sizede güç kuvvet versin, sağlıkla kucağınıza almak nasip olur inşallah. Gönlünüzden geçeni koyun adıyla yaşasın. ❣ kaç haftalık oldunuz.