ben kararsızım 22+0m ama benim narkoz fobim var değişik gelebilir ama narkoz alınca uyanmak istemiyormuşum uyanamıyorum kendimi atıyormuşum o sıra dikişim patlar diye belden diyorlar ama panik atağımda var belden uyuşmalı olanlar acıtıyormu ilk doğumum hem sezeryan hem genel yapıldı doğum yapılırken acıyormu hissediyormusun çok merak ediyorum.