umranozby Rabbim herkese bu duyguyu yasatsin inşallah herkese hayirli doğumlar güzel kavuşmalar diliyorum😍 2 kasımda sabaha karşı kanamam başladı hafiften ve biraz artınca hastaneye gittik ebe alttan baktı nişanın geliyor dedi sancı ve açılma olmayınca eve gönderdi sabah kendi doktoruma geldik kontrole çatı muayenesi yaptı doktorum ve gelen kanın nişan olmadığını aktif kan olduğunu plesentada kanama başlamış bebegin suyu çok çok azalmış başıda yukarda olunca riske girmek istemedik öğleden sonra hemen sezeryana alındım 😨😐 12 gibi eşyalarımızı alıp odamıza geçtik süsledik arkadaşlarımız geldi 14.38 de oğlum dünyaya geldi tabi ben göremedim 😒 spinal oldum ama ameliyat sırasında canım acıyor demişim doktorum panik oluru diye bayıltmış beni neyse ki çok yakın iki arkadaşımda doğuma girdiler bir sürü video ve fotoğrafımız var 💙 oğlumun sağlığı çok şükür iyi 👶39+5 te doğum yaptım 49 cm 3.200 kg doğdu bin şükür 😊 bu hayatta yaptigim en doğru en güzel şeyin oğlum olduğunu doğunca anladim💕 Tavsiyem sütüm 3 gün sonra az az gelmeye başladı ve süt pompası hayatımı kurtarıyor daha memeye alıştıramadım biraz çabalamam gerekecek 🙄😶 Depend kilot bez hayat kurtarır 🤣 Komposto yada hoşaf götürmenizi tavsiye ederim gaz cikisi icin Rabbim evlatlarımızı kötü insanlardan korusun vatana millete hayirli evlat olmayı nasip etsin inşallah sağlıcakla kalın anneler 💕🤰🏻🍼