Kızlar acil yardımınıza ihtiyacım var. 34+5 günlük hamileyim bu gün sabahtan beri hemen hemen 1-2 saatte bir kasığım ve karnım ağrımaya başladı 2-3 dakika sürüp geçiyor. Eşim hastaneye gidelim dedi ama ben yalancı sancılardır diyip geçiştiriyorum. Regl sancısı ile gaz sıkışma sancısı gibi bir ağrı sizce doğum sancısı mı bu