İmkanınız varsa ikisi de demek istiyorum.Bende ikisi de var robot elim ayağım oldu hamilelikte , dikey de bi şey kırıldığında döküldüğünde çok iyi oluyor ikisinin bence kullanım Alanı bi tık farklı robotumu alalı 1.5 sene olucak evim artık çok nadir toz oluyor . Marka da tavsiye edebilirim robotum roborock S6 Max , dikeyim bosch unlimited 7 serisi