GizemSckn Selam kızlar 💁 3 haftadır kasığımda şişlik var sağda solda değil tam ortada. Erkenmi gittim doktora bilmiyorum ama Perşembe günü ultrason bakıldı kist falan yokmuş fakan bi hareketlilik var kanda bir çıksın netleştirelim dedi ultrasonu çeken bayan. Ama kanda beta hcg 0.5 çıktı negatif yani. Kan sonucunu evde internetden bakmıştım tekrar doktora gitmedim Doktor izindeydi onu bekliyorum. Acaba böyle olan varmı aranızda? Kasığımdaki şişlik gitmedi bi tık daha belirginleşti 🤷♀️ 😊
Hafizeipek GizemSckn okuyunca aklıma kasık fıtığı geldi ama doktor söylerdi herelde öyle bişey olsa 🤔
Hafizeipek GizemSckn bence gitmelisin arkadaşim kasik fıtığı ameliyatı oldu aynı anlattığın gibiydi ameliyat tan sonra 6 ay hamile kalması yasaktı hatta
GizemSckn Hafizeipek Hadi ya 🙁 Bizde 2 aydır bekliyoruz olmadı Bu aya kısmet dedik ama bu beni rahatsız etmeyen şişlik çıktı😔