Kızlar benim 9 aylık bir erkek kedim var ergenlik döneminde ama öyle kızgınlık belirtileri tam anlamıyla yok. Dehşet tüy döküyor. Normalde alerjisi olan bir insanım fakat son 1 aydır eşim benden çok daha kötü olarak alerji düzeyimiz arttı ve düzelmiyor hiçbir şekilde. Hamileyim 2 de küçük çocuğum var artık ev süpürmeye yetişemiyorum dokunsak uçuşuyor tüyleri taramakta fayda göstermiyor. Vitaminlerini eksik etmiyoruz mamasını değiştirdik döküyordur belki diye bu da aynı şekilde 🤷♀️ Siz neler yaptınız bastırabildiniz mi dökülmeyi artık boğazımı tıkıyor şu soğukta camları açmadan nefes alamıyorum çocukları hasta edecek düzeyde devamlı evi havalandırıyorum en son çare düzelmeyecek şekilde olursa napacağız nasıl olacak bilmiyoruz 🙄 kızlarla yatıyor kedi yastığa geldi mi çocukların saçı da kedi tüyü oluyor aşırı yoruldum hasta gibi olduk iyice sahiplendirmeye de kıyamıyoruz gönlümüz razı olmuyor veteriner de bir çözüm sunmadı her şeyi kullandığımız için yapılacak başka bir şey yok geçecek mevsimsel diyor