Sabah aç karnına gıdıp yatış işlemı yapılıyor . Snra kan alıp nstye baglıyolar. Bana sonta takıp hemen amelıyathaneye aldılar . Amelıyathanede belimden iğne vurdular hıc acımadı bıle. Sranuyulumca işlemlere başladılar bebek 5 dakkada cıktı. Bnde 15-20 dakaya dikim işlemi bitince odaya cıktm . Bnm uyuşuklugum 6 saat snra geçti.(amelıyatta panik yaparsanız fln size sakinleştırıcı yapıyolar. Yada son anda bayılmak ıstedıgınızı soylersenız hemen 5 saniyede bayıltıyolar senı)