Kızlar çok garip biliyorum ama ben 20. Haftada cinsiyeti öğrenmeye gittim ikiz olduğunu öğrendim şimdiye kadar bana ikiz demediler okadar şaşkınım ki tabi mutluyum da sadece şimdiye kadar nasıl belli olmadı ona şaşırdım doktor arkasına saklanmış muhtemelen küçük olduğu için görülmedi dedi. Bir oğlum var adı Taha ben bu bebegime Miraç düşünüyordum şimdide Miracin yanına uygun isim arıyorum diğer bebek için eşim uyumlu olsun istiyor. Ben aslında umut la mirac arasında kalmıştım öyle koyalım diyorum uyumlu değil diyor sizce fikrinize ihtiyacım var. İsim koymak çok zormuş herkes bir fikir veriyor aras ayaz diyen de oluyor ama ben anlamı güzel olsun istiyorum eşimde arasla ayazı beğendi ne bana bıraktı ne karar verim bilemedim