Fik Kızlar hamileyken nasıl namaz kılıyorsunuz 14+6 haftalığım eğil kalk flan zarar vermez dili oturarak kılmak mı daha iyi yoksa normal kılmak mı bilemedim sizler nasıl kılıyorsunuz
birminnosannesi_ Fik eğer ağrınız oluyorsa oturarak kılabilirsiniz dinde zorlama olmuyor ama ağrınız yoksa normal de kılabilirsiniz
Aaaysee Fik tabikii bi zararı yok 34 haftalığım artık zorladığı için bazen oturarak kılıyorum iyiysem ayakta kılıyorum yani sağlığınıza bağlı amq zarar diye bir sey elbette yok
TeacherrMom Fik bir riskiniz yoksa hiç zarar vermez aksine egzersiz yapmış olursunuz 33 haftaligim normal kılıyorum Allah’a şükür bazen çok yorgunsam oturaraj kildigim oluyor ama çok nadir