Meloo35 Tecrübeli anneler sizce 3-6 aylarda bebişler için tulummu daha kullanışlı oluyor yoksa alt üst Takım mı ? Hangisine ağırlık verilmeli?
bademli_puding Meloo35 tulum alacaksan ayaksız tulumlar kullanışlı olur ayaklılar küçüldümü hiç giydirilmiyor ama bence atl üst takım daha iyi