Susam-21 doktorum bebeklerin uyuma rutinleri 20 dakikadır diyor hep. 20 dk uyku , 20 dk uyanıklık. Eğer hareketlerini az hissedersen sen uyandır dedi. Karnını sevebilirsin, cikolata ya da şeker yiyip sol tarafına yatabilirsin. Yeniden hareket hissedeceksinizdir , korkma. Yine hissetmezsen randevunu biraz öne çek, için rahat etsin