Benim ilk gebeliğimde öyleydi ikizdi birinin kalbini duyduk 6 haftalıkken 8 hafta da gel diğerine bakalım gelişme varmı dedi gittik ve kalp atışı yoktu hala 9 hafta da gel dedi yine yoktu oluşamadı ikincisi. İkizlerde kürtaj olmuyor böyle olunca kese kendiliğinden kayboluyor diğeri büyüdükce