Yasminkrc
Diyetisten ile hamilelik sürecini yürütüyorum. Aldığım en doğru karar oldu sanırım. Anneyi sabitleyip bebeği kilo aldıracak bir program uyguluyoruz.
Diyetisyene başladığımdan bu yana 1,5 ay geçti. 72,8 ile başladım. Bu süreçte 69 a kadar düştüm ve yavaş yavaş kilo aldım. Bugün tartıda 71,5 gördüm. Dengeledik ve en az kilo alımı ile devam ediyorum. Her hafta listem değişiyor. Bu haftaki böyle. Size de fikir olsun.
Bu arada 33+2 haftalığım.
