Merhaba
36+4 gebeyim bebeğim 2410 gr düşük kilo bebek dedi doktorum suyum azalmaya başlamış 1-2 hafta daha idare eder bizi dedi nst de sancım çıktı 7-10 güne gelir dedi bebeğim kilo alır mı 1 hafta içinde son günlerde kilo alımı olmuyor diyorlar ne yapabilirim?