Merhaba 14+5 ten selamlar. Gebeliğimin başından beri hiç iyi değilim. Annemin isteğiyle bugün psikiyatriye gittik. Depresyondaymışım bu sebeple bana LUSTRAL ve uykusuzluk çektiğim için de ATARAX yazdı. Bunları kullanan var mı? Etkisini görüyor musunuz?