Esra_11_ İkilit test sonucum e nabızda 7,68 olarak görünüyor henüz doktor randevuma var bu sonuç normal mi
Ginger_ Esra_11_ grafikte görünmediği sürece bu sonuçlardan biz de anlayamıyoruz canım. Özele gidiyorsan doktoruna msj at
Ginger_ Esra_11_ zaten ona düşmüştür sonuçlar ben de msj atmıştım hemen grafik olarak msjda anlatmıştı bana
surprizyumurtam- Esra_11_ kan sonucun görünen labaratuvar bunun %lik hesabını yapıyor doktor o sonuçla bu kan sonucu kiyasliyor yani e nabızdaki tek başına hiç bir şey ifade etmiyor