Sarkac Arkadaslar merak ediyorumda bu nisan bilindik seyler disinda yaklastigini nasil anlarim gecen okudum duvara yaslaniyormusuz yavasca egilip sag topugu sol bas parmaga koymaya calisiyoruz olursa daha var doguma olmazsa dogum geliyor demek mis bu sekilde bildiginiz var mi dogum isaretleri🤗
Slcnslcn Sarkac yere oturup ayaklarini uzatip sırtını da dik tutunca bi ayaginin topugunu diger ayagibin parmak ucuna koyamamaya başladıktan3 gun icinde dogum oluoms 😃 komsum soledi deneme asamasindaym henuz. Bklm dogru çıkacak mi
Maviii Sarkac bunun tıp dilinde bir açıklaması yok ama, halk ağzında öyle bir şey var, gerçekliği nedir bilmiyoruz 😊
Bulutalazinannesi Acuka yok tatlım kusma yok, ama sanki kusmuşum gibi midemden kokusu geliyor. Değişik bişey yani
Bulutalazinannesi Acuka hiç sorma evi baştan aşağı temizledim Doğumu tetikler diye tam tersi oldu valla sancım bile yok 😂😂
Smyydmr ozgeya gerçekten mi ya. Bnmde bugün karın ağrısıyla ishalim başladı. Bugün kontrolüm vardı doktorum bebek baya aşağı inmiş dedi. Ultrasonda yüzü gözükmedi. Bu arada 37+4üm
Esracim Hepsi hurafe sanırım valla duvara yaslanıp ayağımı zar zor attım bı hafta oldu yok. Hurma yiyorum yok. İştahsızlık var.
Acuka Bulutalazinannesi aynen hıc yok 1 parmak acıklık var dedı umutlandım hala tık yok hıc doguramıcaz ömür boyu boyle yasıcaz gibi 🤣
Zeynep09 Doğurmaya çalışıyom derken çocuğa zarar verirsiniz arkadaşlar kendinizi son haftalarda fazla zorlamayın temizliktir falan yürüyüşü abartan arkadaşlarda var önemli olan çocuğun sağlığı ben yarın 40 haftayı tamamlıyorum hamileliğimin başından beri düzenli olarak yürüyüşümü yaptığım halde bebeğim daha kanala girmemiş bile sezeryan olcam büyük ihtimalle ama kendimi hiç zorlamadım düzenli yaptım bebeğin zamanında gelip gelmemesi kişinin yapısıyla alakalı