Arkadaşlar bugün kontrolümüz vardı
30 haftadayız bu arada.
Yani gerçekten ya sağlık sistemi gelişmemiş burda 🫠 ya da bilmiyorum artık.
1 ay önce gitmiştim boy kilo söylemişti
Bugün gittim sadece kilosunu söyledi
1488 grammış miniğim
ama boy’unu söyleyemem ölçülemez artık dedi.
Bebeğe baktı anlattı sonra normal a4 kağıdı verdi elime bebeğin resmi onun üstündeydi ve hiç bir şey belli olmuyordu. 😅
Yani anlamadım ben, türkiye de öyle güzel görüntüler, bilgiler veriyorlar ki burda neden böyle anlayamadım.
Bilgisi olan var mı? Burda olan, doktorlar neleri karşılıyor karşılamıyor bilgisi olan varsa bilmek isterim :)