Ferayzaman Vitamin ilacı kullanan var mı ? Kullanıyorum da çok zorlanıyorum düzgün kullanamıyorum ağır geliyor bana . Doğuma kadar kullanılması lazım mı?
Deletedmom_116 Ferayzaman Ben. Kullanmadım verdiler tutamadım hiç bı magnezyum bide mecbur enfeksiyon ilacı var Gerisini ben kullanmayorum doktorda gerek görmedi
Ferayzaman gulsahklkn gulsahklkn decavit kullanıyorum bide Ferro sanol bitanede küçük bir damla bilmiyorum ama bana çok ağır geliyor
Deletedmom_116 Ferayzaman Benc eolmaz Vitamin destekli beslendiğin sürece bende hicbi sorun olmadı vitamine dönük Hepsi tavan yaptı hata Beslenmesine kaynakli
Nihlal Ferayzaman doktorum bebeğe bir zararı olmaz o zaten senden besleniyor sadece doğumdan sonra senin toparlanman zor olur demişti her gün içemesen bile üç günde bir iki günde bir kullanman iyi olur demişti aklıma geldikçe içiyorum bende sizde danışıp öyle yapabilirsiniz