minikprens_71 Göğüs pedine gerçekten ihtiyac olmuyor ilk günden şakır şakır süt gelmiyor çünkü. Pompayi da hastaneden temin ediyorlar boşuna yük edersiniz. Gecelik, pijama,atlet, depend,hem normal uzun ped, ic çamaşırı, havlu kesinlikle benim odamda vardi ama yine de terliosunuz. Doğum sonrasi aşırı üşüme titreme oluyor kalin corap ya da polar sabahlık. Göğüs ucu kremi, avent göğüs kalkani hayat kurtarir. Kirli çamaşır torbasi ve anneye süt getirici hoşaf, çay, kuruyemisler hurma gibi terlik olmazsa olmaz aklima gelenler bunalr 45 günlük anadan sevgiler😍🤗