Üstteki yoruma istinaden çikolata kistleri kaybolmuyor arkadaş yanlış yönlendirmiş…
Hamile kalabilirsin , gebeliğe engel değil.Özellikle reglin düzenliyse ve yumurtalıkların zarar görmemişse 🙏🏼Gebe kalınca küçülme ihtimali var , boyutları eğer küçükse 3 cm altında doğumdan sonra da ilaç tedavisine başlanır 💜