Herkese merhabalar
Henüz çok yeni hamile olduğumu öğrendim.dün eczaneden aldığım gebelik testiyle..ne yapmam gerektiği konusunda hiçbir bilgim yok..burdayazılan yorumlardan da algılayamadım..6+4 falan gibi şeyler yazmışsınız neye göre belirliyorsunuz? Bi de Ankara için önerebileceginiz doktor tavsiyesi verirseniz memnun olurum 🥰