mrvsrcn minigiminannesi03 8+2 yiz bir aydır evdeydim ilk öğrendiğim andan itibaren bugün iznim bitti ise başladım resmen yerlerdeyimmm😢😢😢
mrvsrcn Pinar0808 7.haftanın sonunda kuzum yani bi kaç gündür oluyor 8+2 yim şu anda ama çokta kötü değilim ama bulanıyor
Sinan35eda mrvsrcn bişi sorucam adetime göre 5+4 ama doktorum ultrason göre 7+1 diyor doktorumda öyle dedi 4 hafta sonra ikili tarama testi için gidicem şimdi 7 haftalikmi onu cozemedim ya
Emine_46 Gizemyasinn sizle Aynıyız bende en son şubatın 3 ünde regl oldum ama henüz test falan yapmadım siz kan testi mi yaptırdınız gebelik testi mi yaptınız
Gizemyasinn Emine_46 renglden 2 gün sonra önce idrarda gördüm pozitif 2 gün sonra salı akşam kan verdim değer 290 çıktı cuma sabah tekrar verdim bu sefer 1106 çıktı pazartesi günü de kontrolüm var inşallah
Ayglemel Dilekonurr enfeksıyondan dolayı ıdrar yoku değil ama kanda enfeksiyon oda bebegın suyundan dolayı kesesi delinmiş bebeğin bana enfeksiyon yapmış yanı ölümden döndüm sımdı söyledim doktoruma ama birşey olmaz dıypr Allah’ıma sığındım gönlümü ferah tutmaya çalıyprım
secild34 minigiminannesi03 5 haftalık. ilk zamanlarda olan bel ağrıları bi anda kesildi normal mi ki 🙄
busrayavuzmucize Sefanur_00 İnşallah canm Allah razı olsun.Bsn bi süre düşünmedim o yüzden 1 sene sonra düşündüm kaldım hamile sorun yaşamadm.ama aynı durumu arkadaşm yaşadı 3 ay sonra hamile kaldı istedi hemen hiç bi sorun yaşamadı.içini ferah tut kmsenn sözüme bakma ❤️
busrayavuzmucize Ozlm7 Canm benm kanamam olmadı ama kanaman durmuyorsa mutlaka doktora git. İlaç veya iğneyle onu durdurabilirler ve özellikle yatarak geçir bu süreni
Ozlm7 busrayavuzmucize ikisinide yaptılar dün ve bugün iğne oldum ilaç içiyorum ama geçmedi hala korkuyorum bende
busrayavuzmucize Ozlm7 Yk canm öyle aklına içine düşürme .kmsenn sözüne de kulak asma.Arkadsmn 7 aylık hala kanaması oluo ama maşallah hiç bsey olmadı .Rabbm hepimize nasip etsin ❤️
Ozlm7 busrayavuzmucize maşallah ne güzel 🙏🏻🙏🏻 inşallah bizimkine de hiçbirşey olmaz 🙏🏻 arkadaşının nasıl geliyor canım peki bildiğin kan rengi mi ne zamandır devam ediyor
busrayavuzmucize Ozlm7 İlk zamanlar şiddetliymiş ilaç iğne desteği yapılmış şimdi leke gibi geliyo ama tabi yatarak geçiriyor braz . 12 haftalığı geçirdikten sonra için daha rahat olur dua et .Allahn izniyle isteyen bekleyen herkese nasip etsin rabbm
Minik1Civciv minigiminannesi03 benim iç karnım yok 12 haftada çıkmıştı oğlumda direk ama kaybettim maalesef
Mube_iz Ayglemel bende 17 haftalık kaybetmiştim şimdi tekrar 5+4 haftalık gebeyim. İnşallah sağlıkla kucağımıza alırız 🤲🏻