momshe Kızlar ben düzenli lazer epilasyona gidiyorum ancak hamile olduğumu öğrenince bıraktım. Bu süreçte lazeri bırakmak durumunda kalan hamişlerim siz hangi yöntemi kullanmaya başladınız? Yardımcı olursanız çok sevinirim🙏
Ginger_ momshe ben karnım belli değilken jilet yapıyordum karnım çıkınca ağlaya başladım ama bence hiç jilete başlama direkt ağdadan devam et derim zaten inceliyor kıl kökleri de az çıkıyor
Aselhumaninannesi momshe lazere bende gidiyordum hamilelik nedeni ile durdurdum ilk cikanlari ağda ile aldırdım sonrasinda her fırsatta eldivenle ayna karşısında tüyleri aldım incelmeye başladığı için kolay alınıyor jilet vurursaniz kökler kalinlasiyor