As06 Kızlar suan cıkamıyor um tuvaletten farklı birsey de yemedim neden böyle oldum nolacak nasıl gecer bu
Seda_Kptn As06 bazı gebelerde normal sayılabiliyor üşütmeden dolayı bazı gebelerde de doğum başlangıcı olarakta sayılabiliyor bi doktora görünün derim.
guluzarozgenc Buradaki arkadaslar demisti ki bi ara, gebeligin son haftasinda vucut kendini doguma hazirliyormus dogal lagman yani:) bende tam 38im degisik yedigim.birsey yok ama ishalim:) korkma canim benim