Kızlar merhaba bugün 40 haftamı doldurdum. 2. Gebeliğim ilkini de normal doğum yaptım bunu da öyle istiyorum inşallah. Ama ne bir sancı ne bir açılma ne bir belirti hiçbir şey yok. Hurma yemekten yürüyüş yapmaktan bi hal oldum. Ne suyum geliyor ne sancım😀 bu durumu yaşayanlar var mı? Doğumu hızlandırmak için ne yapmam lazım?