GamzEmre sütünüz çok olur da sağmazsanız fazla süt mastit yapar mastit yüzünden hastanede yatanlar oluyor ateş yapıyor, sağdığınız için de süt üretiminiz artar buzlukta 3 ay kadar saklayabilirsiniz dışarıya çıkarken yanınıza alabilirsiniz, doktora veya başka bir yere giderken evde bırakırsanız çocuğunuzu sütünüzü sağıp bırakabilirsiniz yada hasta olduğunuzda ilaç kullandığınızda Dr şu kadar saat emzirme dediğinde sütünüzü yine sağmanız gerekir yoksa çok durduğunda 2 3 gün sağmazsanız ekşir sütünüz bebek reddeder her türlü işinize yarayacak bir şey süt pompası Manuel almamanızı öneririm çok yorucu oluyor elleri fena acıtıyor çalışsın çalışmasın bence herkes için gerekli elektrikli bi süt pompası