Kizlar ben suan aslinda kac haftalik hamile oldugumu bilmiyorum.Aslinda bir tarihe ulasiyorum ama ne kadar dogru sizden de fikir almak istiyorum.Son adet tarihim 26 haziran.Tayin dönüsü hamile kaldim.21-25 temmuz arasi.Doktorum hep cocugun ayak kol bas buyukluk ve uzunluklarini 2 3 hafta önden söylüyor.Duzeltilmis adet tarihi 26 temmuz yaptilar.Soyle bir sorum var 26 temmuz olsa olsa benim hamile kaldigim zaman olur Son adet tarihim olamaz.Buarada pcos var bende duzensiz yumurtluyorum.Hesap yaparken Gebeligin olusmus oldugu tarihten 10-15 gun arasi geri mi gitmem gerekiyor.Son adet tarihim 10 temmuz olursa 24 temmuz gebe kalma tarihim cikiyor.Ve buna gore 35+1 im.Kızım da 36+4 de dogum yapmistim.Simdi benim dogurmama ne kaldi 😂😂😂Cok karisigim cok simdiden tesekkur ediyorum yardimci olacaklar icin ☺️