Yagmur_9 8 +3 ün içerisindeyim fakat kasık ağırlarım oluyor ara ara adet olucakmısım gibi ama lekelenme yok şükür araştirdim 8 ve 9 haftalarda normal yazıyor böyle durum yaşayan var mı
ikikedi-birbebek Yagmur_9 Bendede oluyordu ama normalmiş doktoruma sormuştum yinede lekelenme veya kanama olduğunda doktorunuza danışın 🥰 39+4 olduk bı sorun olmadi 🥰
Momm35 Yagmur_9 bende yaşamıştım canım bebek rahim büyüdüğü için baskı yapıyormuş normalmiş lekelenme olmadığı sürece
Gozde-n Yagmur_9 çok normal canım bende hamileliğimin başında çok yaşadım. Farklı bir yan etken görmüyorsan(kanama gibi) korkulacak bir şey yok. Yerleşme ağrısı oluyor o ☺️ Sağlıkla kucağına almanı diliyorum 🥰
Busraakay_26 Yagmur_9 aynı şeyi ben de yaşamıştım ama rahim genişliyor Bebiş büyüdüğü için normal dedi doktorum şuan 28+2 olduk bile o yüzden kokuma canım kanaman olmadığı sürece tadını çıkar ☺️
Habibee1 Yagmur_9 bende 8+5im sürekli kasık karın ağrım var sanki adetliymişim gibi ve bu hamile olduğumu öğrenmeden önce bile vardı