Deletedmom_85 Ogretmen Yani benim de hesaplamama göre iki gün iki katını artmış olsa 1000 falan olması gerekiyor. Moralini bozma ama çok da büyük bir fark yok artar belki
Damla Ogretmen %66 artış yeterli her 2 güne bir %100 değil de %66 olarak bakarsak düzenli artmış görünüyor 😊
Ogretmen Ginger_ ne olabilir ki dış gebelik falan mı acaba ya da düşecek mi. Ya da düzelir mi yaa çok moralim bozuldu
Ginger_ Ogretmen yok canım kendini strese sokma perşembeye kadar iki günde bir kan ver daha net anlarsın iyidir bebiş inşallah görürsünüz🙏🙏😇
Bebiskosuu Aslında hemen hemen %60 artmış gibi aynı saatte mi verdiniz illa iki kat artmak zorunda değil %60 yeterli bulunuyor
Ginger_ Ogretmen yoo bugün git acile ver ya da yarın sabah sağlık ocağına git ver o kadar bekleme hem ne kadar artmış görürsün neredeyse 1 ay olacak son kan vermenden 1000 leri geçmiştir artık 1500 ü geçince kese görünüyor zaten belki bebiş de görünür 😇
Ginger_ Ogretmen 😁 olsun o zaman perşembe zaten doktora gitcekmişssin ben de bir ayda nasıl kan vermemiş dedim 😁 hayırlısıyla güzel haberlerini bekliyoruz artık 😇😇 stres yapma her şey yolundadır