Mahmure0101 gebeliğimin başından beri erken doğum riskim vardı, 22. haftama kadar işyerimdeki görevimi değiştirerek çalıştım sonra izinler raporlar derken 39. haftamdayım. Haftanız kötü değil, yanınıza biri gelebiliyorsa çok iyi olur. Ağırlıklı olarak sol yanınıza yatın, bol bol su için, protein meyve kuruyemiş tahin pekmez ( şeker problemi yoksa) muz kaşar peyniri tüketmeye çalışın ki zaten bebeğinizin kilosu da kötü değil. Bazı bebekler son haftalarda atağa geçiyorlar. Siz içinizi ferah tutun, sağ salim doğar 🙏🏻