Merhabalar kızlar 10 aylık evliyim çocuk düşünüyoruz hiç korunmadım ve de evliliğimin 5 ayından beri idrar yolunda enfeksiyonda vardı iki ay önce hastaneye gittim ilaç yazdı iyi oldum çok şükür ve de benim hormon bozukluğum olduğunu ve yumurta temeliği olduğunu söyledi sizce ben çocuk sahibi olamicak mıyım