Hlycsr91 Merhaba hanımlar, hamileliğinizin ilk aylarında takviye olarak ne kullandınız acaba. Balık yağı yada vitamin gibi.
Ginger_ Hlycsr91 ilk üç ay folik asit veriyor doktor zaten ben elenatal 2 kullanmıştım içinde başka vitaminler de oluyor zaten . 3. Aydan sonra multivitamin kullanmaya başlıyorsun
Pnr_KMRC1 Hlycsr91 12 haftaya kadar sadece folikasit 12 haftadan sonra kan hapı magnezyum multivitamin hergün birini içiyorum hepsini aynı gün içtiğimde mahvediyor agır geliyor bana