hukukcuanne_06 Ozgee123 Çok memnunum tavsiye ederim. 💩 lekeleri için biraz sıcak suda bu sabun tozuyla çitileyip bekletiyorum çıkıyo. Yumuşatıcı unilever kullanıyodum bitti şimdi e bebekten aldığıma geçtim bakalım o nasıl yapacak bugün ilk kez kullandım
cansubuluttt Ozgee123 canım baby me en mantıklısı ama ben sıvı deterjan kullandım. Ikıncı gebelıgım ılk gebelıgımde granul kullanmıstım kızımın cıldı hassas degıldı ama bu gebelıgım ıcın sıvı baby me mantıklı geldı. Hem butce ıcın hemde ıcerık olarak en mantıklısı
Ginger_ Ozgee123 unibaby koku hassasiyetimden dolayı kendi çamaşırlarım için kullanmıştım aşırı derece kaşıntı yapmıştı bizde . Bebek için kullanmayacağım tek ürün olur heralde . Herkeste aynı olmayabilir ama dalin öneririm
Kararsizmommy 16 aylık bebeğime ilk günden beri green clean kullanıyorum, Allah nasip ederse bu gebeliğimde de bu markadan devam edeceğim
Bal_1604 Ozgee123 siveno marka aldım şuan e bebekte indirimde kullanan herkes çok memnun doğal icerikli