Aysegul57 bende hiç regl görmeden hamile kaldım, doktorum progestan ve oksapar iğne başladı, bunun yanı sıra bişey almak için uzanmamam, ıkınmamam, çok fazla ayakta durmamam, yürüyüşlere 3 ay bitmeden başlamamam gerektiğini söyledi sırf bu yüzden kayınvalidemde kaldım 1 hafta boyunca, Allah razı olsun hiç yerimden kaldırmadı sürekli uzandım, cuma günü kalp atışını dinlemeye gıdıcez Rabbim izin verirse