Hanımlar 2. hamileligim 19 haftalığım ama son 3 haftatir geceleri başlayan şiddetli ayak agrim var yanmayi saymıyorum alıştım ama iki ayagimda bilegimden doğru şiddetli ağrıyor uyutmuyor gündüzleride öyle artık bir ortopediye gitsem bir ilaç falan verirmi