Kızlar merhaba, 3 gün önce hamilelik testi yaptırdım sağlık ocağında. Beta hcg 131 çıktı. Aynı günün akşamı acile gidip baktırdım 152 çıktı. Bugün sağlık ocağındaki doktor hamile olmayadabilirsin kadın doğum bilir onu dedi. Bir daha kan alıp takip edecek sandım ama haftaya git kadın doğum baksın dedi. Şimdi kafam baya karıştı. Hamile miyim değil miyim? Bir de kadın doğumda hangi bölüme gitmem gerekiyor, gebelik polikliniği mi?