Sinan35eda Bugün öğrendim hiç beklemiyordum ama 6 haftalık hamileymisim çok şükür kalp atışını duydum çok güzel bir duygu ama riskli gebelik var demedi ama başka yere sevk etti ordada takip edilsin ama bı sorun yok çok şükür dedi
Busraakay_26 Sinan35eda rabbim sağlıklı bir şekilde kucağına almayı nasip etsin rabbim ☺️ Sorun yok dediyse hamileliğin tadını çıkar ☺️☺️
Sinan35eda cauuv1 Diane kulandim ben özele sevk etti ordada baktır dedi oyuzden ama kalp atışını fln duydum bı sorun yok dedi
Sinan35eda Busraakay_26 amin sağ salim ins aynen kan tahlili yaptı bakalım ins bı sorun sıkıntı yoktur Allah’ım herkeze nasip etsin
Aysegul57 Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin bende 5 haftalık gebeyim 6. Haftada duyuluyor mu kalp atışı 🥰
Sinan35eda Aysegul57 aminnn valla bugün doktora gittim riskli gebelik için ama çok şükür hicbisi yok Allah’ım herkeze versin ama bişi diyimmi kesinlikle kafanızdan atın cidden öyle oluyor düşününce kafanı yorunca olmuyor ya ben çok yaşadım çok bekledim sonunda
Sinan35eda Aysegul57 7+3 bişi sormak istiyorum sağ yada sol tarafıma yatarsam sorun olmaz demi illa sol diye bişi varmı ya sol tarafıma yatmaya alışkın değilim hep sağ yatıyorum da