Hatice_123456 İkili test sonucu cinsiyet belli oluyor mu kimi diyor ordaki beta değeri 50nin altındaysa erkek üstü ise kız oluyormuş doğru mu
Busraakay_26 Hatice_123456 bende ilk defa duydum ikili tarama testinin amacı cinsiyeti öğrenmek değil ki ense kalınlığına bakılıyor He bazı radyasyon teknisyeni ve ya doktorun ultrason da gördüğü için cinsiyeti söylüyor ama o değerin onunla alakası yok