aleyna3008 Adet tarihime göre 8+4 ultrasona göre 7+3 ve hiç geçmeyen kahverengi lekeler bu durumları yaşayan var mı acaba haftada 3 kere progestan iğne vuruluyom günde 3 tane dupbaston kullanıyorum ama lekelenme devam ediyor bu durum beni çok endişelendiriyor
Sevilayms aleyna3008 Kahverengi kanama eskı kanama alanı demek diye bılıyorum, yanı sen yınede doktorunu ara için rahat etsin
Ebrkskn aleyna3008 Şuan aynı durumdayım aynı haftadayız ve ultrasonda 1 hafta gerideyim doktor düşük tehlikesi var dedi progestan kullanıyorum yatıyorum karın ve bel ağrısı oluyor bugün kontrolüm var bakalım hayırlısı neyse o olsun
aleyna3008 minikmucizem__ bugün gittim 8 haftalık dedi bebek gayet sağlıklı dedi çok şükür teşekkür ederim ☺️
aleyna3008 Sevgi56 2 doktora gözüktüm ikiside sebebini bilmiyorum dedi ama bebek gayet sağlıklı çok şükür
aleyna3008 Sevilayms bugün gittim kontrole haftasını yakalamış hemen hemen 3-4 gün oynuyor ondan bişey olmaz dedi bebek gayet sağlıklı çok şükür fitile başlayalım bide dedi bide onu denicez bakalım
aleyna3008 Ebrkskn bende bugün gittim iğneyi bırakalım fitile başlayalım bide böyle deniyelim dedi bebekle ilgili sıkıntı yok çok şükür sen gittin mi ne dedi inşallah sağ Salim kavuşuruz🤲🏻☺️
aleyna3008 bendiyebiriii ben istememiştim fitil kullanamam diye iğneyle aynı etkideymiş zaten iğne vermişti bugün fitil yazdırdım artık denicem
bendiyebiriii aleyna3008 bende de olmuştu da ilk zaman bir kahverengi lekelenme hem duphaston verdi hem fitil olarak hem de 3 adet iğne olarak bir daha olmadı o yüzden söylemiştim.
Nbeyaz aleyna3008 kahverengi lekelenme ultorosn da mı görüldü yoksa size mi geldi yani siz mi gördünüz Leke olarak
aleyna3008 Nbeyaz ben gördüm ultrasonda herşey güzel sıkıntı görünmüyor ama bende sürekli akıntı halinde