Bugün kontrolüm vardı gittiğimde gebe okulundaki ebeye ismimi yazdırdım online gebe okulu için 😊 hastane hakkında da bilgi aldım tabi. Normal doğumda sancı anında yanımızda bir bayan refakatçi bulunabiliyor ama muayene ve doğum esnasında odadan çıkıyor refakatçi doğum sonrası gerekli kontroller olduktan sonra refakatçi yine yanımızda bulunuyor doğumhanede. Odaya çıktığımızda refakatçi yine bizimle tabiki 😊 sürecin başından sonuna kadar aynı refakatçi istiyorlar. Ziyaretçi saatlerinde baba görebiliyor tabiki ama servis katında yoğunluk vs olursa almayabiliyorlar dedi doğum yapan kadınların mahremiyeti açısından. Normal doğumda 24 saat hastanedeyiz sonra çıkış veriyorlar. Şimdilik bunları öğrendim 😍