Arkadaşlar bu 3. Gebeliğim ikincide de kese gözükmedi Farklı yere yerleşmişti kürtaj oldum gene kese gözükmüyor böyle olan var mı yada bilgisi olan kafayı yiycam doktorlar ne derse yaptım ilaç verdiler kullandım rahim filmi dediler çektirdim fakat neden böyle olduğunu anlayamıyorlar 5. Hafta ve hala kese gözükmüyor değerlerim çok güzel yükseliyor dış gebelikte değil