Bendede çok oluyor,belime ağrı değil sancılılanıyor alt karnım ağrıyor adet olucak gibi karnımda sürekli bebek toplanıyor sertleşiyor karnım aşağıda baskı hissediyorum ve iki üç gündür bacak aramda sanki açılmam oluyormuş gibi bir his geliyor,doktoruma söyleyemedim Çarşamba günü soylicem artık bazen dayanamiyacsk gibi oluyorum ama bekliyorum başlarından savacaklar diye 😓😓şuan hala belim ve karnım ağrıyor dayanabikiyotum tabi şuan