Kiraz13 benim sırt ağrısı daha sonra kasık ağrısı eşlik etti bugün idrar tahlili verdim ilk başta rakı beyazı sıvı geldi, daha sonra koyu renkli idrar yaptım bulanıktı zaten idrarım, lökosit+++, eritrosit + geldi su an da adim atarken kasigim cok agriyor bol su iciyorum, serum yedim ve antibioticleri kullaniyorum benim surecim su an boyle belki sizlere yardimi dokunur herkese gecmis olsun