Pekii minikmucizem__ gayet güzel artış olmuş doktora gidip keseyi görebilirsiniz 🥰 son adet tarihiniz nedir?
minikmucizem__ Pekii cuma gunu gıttım o zamn gözukmedı o gun kanama oldu ama devam etmedı progestan verdı bugun için kan tahlılı istedı verdım bu şekılde çıktı. Öğleden sonra muayenem. Canım benım ocak ayında kımyasal gebelık olmuştu
Semanurzumra1 Pekii benim hcg 282.64 çıktı kese suan görünmüyor dedi bir hafta sonra çağırdı cuma günü gideceğim acaba bebek varmıdır
minikmucizem__ Pekii doktora sordum kaç haftalıktır dıye dedı kı kımyasalda olan kanamaya göre hesaplamıcaz. Haftaya bebek ve kalp atışını dınleyınce adet tarıhı belırlıcez dedi
Pekii minikmucizem__ değerlerine göre bu hamileligin kimyasal değil diye düşünüyorum canım artış çok düzenli çünkü inşallah sağlıkla bebeğini kucağına alırsın ilk hamileliğin mi
minikmucizem__ Semanurzumra1 canım ben muayene oldum kese gözüktü sadece. Bebiş ve kalp atışı içinde 10 gun sonra cagırdı
Pekii Semanurzumra1 beta değerin daha az olduğu için gorunmeyebilir daha çok yeni çünkü biraz daha bekle haftaya tekrar gidip kontrol ettirebilirsin 🌸
Semanurzumra1 minikmucizem__ bende testim pozitif çıktı hemen doktora gittim ultrason da görünmedi kese kanda çıktı tekrar çağırdı
minikmucizem__ Semanurzumra1 canım benım cuma gunu 2000 beta o zaman gözukmedı kese bugün gözüktü çok şükür. Senınde bıdahakı muayenede buyuk ihtimalle gözükür