Tubag1 1 hafta ileri de olması çok değil canım benim baştan beri ileride hep bazen 2 haftaya yakın ileride olduğu oluyo
Doktorum bişey demiyo aksine gelişimi iyi çok güzel beslemissin bebeği göbekli sisko bı kız olcak galiba diyo🥰 korkma sınır 2 hafta 2 haftadan fazla gerilik veya ileride olma durumu varsa o zaman sıkıntı olabiliyor sekerden şüpheleniyolar falan
Suyunda normalse korkma yani 😊 suyum normal benim